Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lazy days

tiistai 30. huhtikuuta 2013

Lazy days

No heipä hei täältä kaiken stressin ja kiireen keskeltä. Tuntuu, että  oikein mitään en ole täällä tehnyt tai saanut aikaan, mutta olostani olen nauttinut senkin edestä. Tänään olen mm.

- Grillannut itseäni laiturilla tuntikaudet seuranani paikallinen pojankloppi, jonka mielestä mun luomet olivat hirmu ihmeellisiä
- Uiskennellut maailman lämpimimmässä ja kirkkaimmassa merivedessä sormet ja varpaat rusinaksi
- Sopinut samalla myös viinitreffit illalle panamalaisen Espanjassa monta vuotta asuneen surffarin kanssa, joka jakoi mun suuren kaipuuni kuohuviiniin. Tänään on hyvä päivä pitää viini-ilta.
- Todennut, ettei Haribon löllökarkkeja kannata pitää auringossa montaa tuntia
- Juonut mojitoja amerikkalaisten herrasmiesten kanssa
- Puhunut suomea hostellimme kokin kanssa, joka on asunut kuusi vuotta Suomessa
- Oppinut, että Madrid on Espanjan pääkaupunki ja tuntenut itseni todella tyhmäksi. Mä olen aina luullut, että se on Barcelona?! Mun maantiedon numero on lukion päästötodistuksessa 10, eipä uskoisi...


Minun private auringonottolaituri



En ole kovin montaa öttiäistä täällä nähnyt ja silti mun jalat näyttää tältä jalkateristä polviin saakka.

Mojito, Karibia, aurinko. Tarviiko muuta lisätä?

Älkää edes kysykö...

Tässä nyt tällainen pikkumaistiainen Bocas del Toron meiningeistä. Reggae raikaa, tyypit on kivoja, meno on letkeetä ja niin edelleen. Tänään viimein aurinkokin paistoi ja voi pojat minä olin iloinen - muutaman pilvisen päivän jälkeen pelkäsin jo, että en pääse rannalle ollenkaan. Jos mulla olisi taipumusta asioiden katumiseen, saattaisin katua sitä, että en lentänyt Väli.Amerikkaan Etelä-Amerikasta jo aiemmin, sillä täällä meininki on just sit mistä minä tykkään. Karibianmeri on mun ehdoton uusi lemppari. Nyt kuitenkin on mentävä kun viiniseura saapui. Huomenna lisää, tiedosssa ainakin juttua pieneltä päiväreissulta joka tehtiin pari päivää sitten. Chao!

Tunnisteet:

3 kommenttia:

30. huhtikuuta 2013 klo 9.18 , Blogger Eveliina kirjoitti...

Näyttää kyllä ihanan rennolta paikalta, ahh....
Ja ei kantsi kertoa katalonialaisille, niitten mielestä kun Barcelona ei ees ole Espanjaa, mutta Katalonian pääkaupunki kylläkin :D Mut sattuuhan sitä, nyt et ainaskaan unohda, heh.

 
30. huhtikuuta 2013 klo 18.42 , Blogger Tuula kirjoitti...

Siis iik, mikä ihana paikka!!!

 
2. toukokuuta 2013 klo 17.00 , Blogger Laura kirjoitti...

Sanokaas muuta, kyllä täällä on kelvannut! Heh, joo tuonkin kuulin samaisena päivänä... Aina oppii uutta! ;) Vähän kyllä nolotti, kun juuri ennen tuota tietoiskua oltiin puhuttu suomalaisen koulutuksen erinomaisuudesta ja sit mä väläytän vähän niitä koulutuksen hedelmiä.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu