Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Singapore!

keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Singapore!

Perillä.

Lento meni supernopeesti, ihan liiankin nopeesti. Olin ajatellut tehdä sen aikana vaikka mitä kivaa ja lopulta havahduin siihen että vartin päästä alkaa laskeutuminen. Siis mitä? Nukuin jonkun 8½h (kiitos Tuire nukahtamisvinkistä, auttoi!), katoin Gleetä ja New Girliä ja se oli sitten siinä. Höh. Mä en tosiaan tiedä miksi, mutta musta lentäminen on vaan hirmu kivaa.

Ensimmäinen maa on siis Singapore ja vaikka olenkin Aasiasta nähnyt lukuisia kuvia, pieni spontaani "vau" taisi mun suusta päästä katsellessani maisemia koneesta.

Kentältä jatkoin matkaa junalla hostellia kohti ja totesin siinä samalla, että Singapore on ihan liian high tech-mesta tämmöselle piiloblondille. Lipun sain automaatista ilman hässäkkää ja sit rupesin miettimään että hetkonen, oon juna-asemalla, mutta missä ne junat nyt sit on?! Tuli tosi tyhmä olo tajutessani, että mä itseasiassa seisoin ihan raiteiden vieressä, siinä oli vaan mustat liukuovet, joiden läpi noustiin suoraan junaan.

Muuten junasysteemi ainakin on täällä hirmu simppelin oloinen ja oikealle pysäkille pääsin helposti yhdellä vaihdolla. Hostellikin löytyi helposti, vajaan kilsan päästä asemalta. En ole siis eksynyt vielä kertaakaan ja ne jotka tuntee yhtään mua ja mun suuntavaistoa tietää, että se on suuri saavutus se :D

Huone on hirmu siisti ja kiva, kahdeksan tytön dormi ja sängyt on kapselimallisia, mikä takaa sen että yksityisyyttä kuitenkin on. Sänky on siis ikäänkuin upotettu seinään ja jalkopäädyssä on verho. Plus että täällä on oma valo ja pistorasia.

Äsken ajattelin käydä ostamassa jotain iltapalaa ja vettä lähikaupasta, mutta päädyinkin lopulta ihan syömään, kun satuin törmäämään aivan ihanaan paikalliseen ruokahalliin, jossa oli kymmenittäin erilaisia ruokakojuja. Aloitin nyt aika laimeesti ihan jostain nuudelikanasysteemistä, kyllähän mä ehdin niitä sammakonkoipikeittojakin vielä maistamaan (kyllä, sitäkin olisi löytynyt). Pointtina ei nimittäin ollut mitä mä syön, vaan miten. Ja uskokaa tai älkää, mä sain kaiken alas TIKUILLA! Ette uskokaan sitä ylpeyden tunnetta kun haarukka sai jäädä tarjottimen laidalle, haha.

Äsken kävin suihkussa ja nyt alkaa olla sellanen fiilis, että mä saattaisin alkaa kyetä olemaan jo sosiaalinenkin. Kello on tosin jo kymmenen täällä, joten pitäisi ehkä yrittää lähtee parin tunnin sisään nukkumaankin, jotta pääsisi uuteen päivärytmiin kiinni.

Jumalauta mä oon Singaporessa. How awesome is that!

Miksei suomalaisissa seteleissä pelata jalkapalloa, uida ja tehdä kaikkea muuta kivaa?



Tunnisteet:

4 kommenttia:

10. lokakuuta 2012 klo 18.04 , Anonymous Lellu kirjoitti...

IIIIIK. Oon niin innoissani. Apua. Hymyilen. Siistiä. Huikeeta. Kivaa. Kaaaaikkee mahtavaa! Tää niin piristi tätä ankeeta syksystä säätä täällä. :)Ääää (ps. Oon ainut oikeesti täälä joka hehkuttaa hypettää näitä sun postauksia täällä....Miksi!? Möyh, tää on niin mielenkiintosta ja vielä kerran SIISTIÄ.)Oonko edes vhän yli-innokkaan kuulonen. :D

 
10. lokakuuta 2012 klo 18.12 , Anonymous Lellu kirjoitti...

+ propsit tosta kerrankin hyvästä suuntavaistosta ! Minäki lähen sit joskus maailmalle vähän opettelemaan sitä.... :D

 
10. lokakuuta 2012 klo 19.41 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mustaki on tosi kiva lukee näitä sun juttuja ! Vähä piristystä tähä opiskeluelämään :D niin siistiä ku lähit reissaa !:)

 
10. lokakuuta 2012 klo 20.14 , Blogger Laura kirjoitti...

Voi Lellu... Oot niin ihana! <3 Hehkuta pois, katotaa ku säki keväällä kummasti alat vertailemaan opiskelu vs. matkustus ;) Kiitti Lotta, niin mustakin! :)

Ja katellaa uudestaan sitä mun suuntavaistoa huomenna kun suuntana on kaupungin lähempi tutkiminen... :D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu